luni, 28 decembrie 2009

Ce va doriti sa vizionati pe blog?


Pai scopul acestei postari se poate vedea foarte bine si prin titlul sau.

Vrem sa vedem ce ati dori voi sa vizualizati pe acest blog, pentru a va putea satisface dorintele si a va trezi curiozitatea.
V-am putea pune ficurile de pe forum, sau sa va anuntam cand autorii le pun next-uri. Depinde de gusturile fiecaruia.
Asa ca lasati un comentariu si spuneti-ne ce doriti sa vizualizati pe blog!

Daca aveti sugestii care nu vreti sa le lasati sub foruma de comentariu ne puteti contacta la rpatzzforumz@yahoo.com|rpatzzforumz@gmail.com sau pe the_best_girl_pink@yahoo.com|thebestgirlpink@gmail.com.

Asteptam sugestiile voastre! >:D<

6 comentarii:

  1. eu zic stiri, articole despre Robert, filmele in care joaca, chestii din astea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Genial eu mereu sunt primaaaa:))

    Pai este doar asa ce mi-a trecut prin cap acum:))

    sa punem statisticile da nu saptamanale ci lunare la posturi,photoshop,etc

    sa se posteze lucrari din cea mai buna galerie de pe forum

    pasaje din cel mai bun fic
    etc

    revin cand mai am idei:))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic ca nu ai idei rele anonimule

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Yana ai idei foarte bune si asa ma gandeam sa fac lunar concursu cu best fic acuma am un motiv in plus :D :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu una as fi de parere ca.. daca pe forum exista un topic cu galerie, sa numai punem aici.. Ci doar stiri, si sa ii punem pe vizitatori la zi cu stirile despre forum gen.. astazi s-a deschis votarea la X, intrati si votati.. X reprezentand concursul de fanficion, colorizari, etc.
    Filme in care joaca.. nu mai trebuie, chiar in clipa de fata ma uit pe filmografie. Bibliografie.. mai sus. C-box avem, am fi frumos daca am pune in dreapta mai jos niste partituri.. incarcate pe un site.. de unde sa le downloadeze cei ce stiu sa cante la un instrument, respectiv un link de unde sa descarce cartile in romana, filmele.. etc :-?

    RăspundețiȘtergere